Daltonvisitatie

Goed nieuws voor onze school! Na bezoek van 3 daltonvisiteurs, is het advies om de Daltonlicentie met 5 jaar te verlengen. Dat moest natuurlijk gevierd worden met de hele school!

Een Daltonschool mag zich pas Daltonschool noemen als een onafhankelijke commissie de kwaliteit van de school heeft beoordeeld. De commissie bestaat uit deskundige, ervaren collega's afkomstig uit het daltononderwijs die de kwaliteit van de school als 'critical friends' onderzoeken. Uiteraard ligt hierbij de focus op de daltonprincipes en de manier waarop dit vorm krijgt binnen de school. Dit kan leiden tot een verlenging van 2 jaar tot maximaal 5 jaar. En het advies is dus om onze daltonlicentie voor de maximale 5 jaar te verlengen! Daar zijn we best een beetje trots op!