Welkom op De Sleutel!

Aanmelden Neem contact op!

Welkom op de Sleutel!

Aanmelden Neem contact op!

Samen het leven leren en samen leren leven

Openbare basisschool de Sleutel is een plek waar kwaliteit, samenwerking, plezier, ruimte en vertrouwen de basis vormen voor uitdagend en innovatief onderwijs.
Wij bieden iedereen een prettige en veilige plek, waar wij leren in een rijke leeromgeving met betekenisvol onderwijs. HIerbij heeft iedereen binnen passende kaders de vrijheid om tot zelfontplooiing te komen. We leren kinderen eigenaar te zijn van hun ontwikkeling en verantwoordelijk te zijn voor hun omgeving, een samenleving waarin we vredig, gezond en gelukkig kunnen zijn.

Ons onderwijs geven we vorm vanuit de daltonkernwaarden.
Vanuit deze kernwaarden leren kinderen door te werken vanuit eigen plannen en eigen doelen die gericht zijn op een brede ontwikkeling. Vakken worden logische samenhang aangeboden, waardoor dit betekenis krijgt voor kinderen.
Ook besteden we bewust aandacht aan zelfsturend leren, het vergroten van het eigenaarschap van kinderen en de execurtieve vaardigheden. Dit zijn de vaardigheden die je nodig hebt om zelfstandig te functioneren, zowel bij schooltaken als in het dagelijks leven.

Wij streven het beste onderwijs na voor onze leerlingen

Uitdagend

Ons lesprogramma is afwisselend en uitdagend

Compleet

Wij bieden een compleet aanbod voor onder-, midden- en bovenbouw

Plezier

Met plezier naar school is één van onze speerpunten

Nieuwsgierig? U bent van harte welkom om eens te komen kijken!